نماد اعتماد

هارد سرور g5

قیمت هارد سرور hp dl380 g5 

  • هارد سرور hdd g5 hp 72g 
  • هارد سرور hdd g5 hp 146g 
  • هارد سرور hdd g5 hp 300g 
  • هارد سرور hdd g5 hp 600g 
  • هارد سرور hdd g5 hp 900g 

هارد دیسک های HPE ProLiant DL380 G5

  • سرور HPE ProLiant DL380 G5 (نسل 5) می تواند تا هشت (8) هارد دیسک 2.5 اینچی SFF (فاکتور فرم کوچک) را پشتیبانی کند.
  • می توانید از درایوهای SAS یا SATA در DL380 G5 استفاده کنید. اکثر مشتریان درایوهای Enterprise SAS را به دلیل عملکرد برتر انتخاب می کنند - نرخ انتقال داده سریعتر و سرعت اسپیندل. لیست کامل درایوهای موجود را در زیر مشاهده کنید. با سوالاتی در مورد هارد دیسک سرورهای DL380G5 از طریق چت زنده با ما تماس بگیرید.
  • توجه: اجزای یک زیرسیستم ذخیره سازی (مانند درایو، HBA/کنترل کننده، سیستم عامل و صفحه پشتی سرور) باید با سرعت انتقال داده یکسانی کار کنند، در غیر این صورت پهنای باند سیستم تا سطح قابل قبولی برای همه اجزاء مورد مذاکره قرار می گیرد.
  • درایوهای SAS Hot Plug 2.5 اینچی SFF Enterprise (ENT).

چه هارد دیسک هایی با HP DL380 G5 سازگار هستند؟

سرور HP ProLiant DL380 G5 (نسل 5) می تواند تا هشت (8) هارد دیسک 2.5 اینچی SFF (فرم کوچک) را پشتیبانی کند. می توانید از درایوهای SAS یا SATA در DL380 G5 استفاده کنید. بیشتر مشتریان Enterprise SAS را انتخاب می کنند. درایوها به دلیل عملکرد برتر - نرخ انتقال داده سریعتر و سرعت اسپیندل.
حداکثر اندازه هارد دیسک HP ProLiant چقدر است؟
استاندارد: تا 8، 2.5 اینچ SAS، SATA، یا SSD اختیاری: حداکثر 16 2.5 اینچ SAS، SATA یا SSD با قفس هارد دیسک اضافی و گسترش دهنده SAS. حداکثر فضای ذخیره سازی داخلی: 16 ترابایت استاندارد، 32 ترابایت با قفس هارد دیسک اختیاری و گسترش دهنده SAS. حداکثر توان خروجی: 6 گیگابیت بر ثانیه
 
آیا HP ProLiant DL380 G5 پایان عمر دارد؟حداکثر اندازه هارد دیسک HP ProLiant چقدر است؟

استاندارد: تا 8، 2.5 اینچ SAS، SATA، یا SSD اختیاری: حداکثر 16 2.5 اینچ SAS، SATA یا SSD با قفس هارد دیسک اضافی و گسترش دهنده SAS. حداکثر فضای ذخیره سازی داخلی: 16 ترابایت استاندارد، 32 ترابایت با قفس هارد دیسک اختیاری و گسترش دهنده SAS. حداکثر توان خروجی: 6 گیگابیت بر ثانیه. نکات اضافی
سیستم عامل: Windows Storage Server 2003، Windows Storage Server 2003 x64 Editions، Windows Unified Data Storage Server 2003 x64 Edition

 HP Array Configuration Utility یک برنامه مبتنی بر وب است که به شما کمک می‌کند کنترل‌کننده‌های آرایه HP ProLiant SMART-2، کنترل‌کننده‌های آرایه هوشمند HP ProLiant، کنترل‌کننده‌های آرایه هوشمند HP ProLiant و کنترل‌کننده‌های آرایه RAID HP ProLiant StorageWorks را پیکربندی کنید. می‌توانید از Array Configuration Utility برای چندین کار مانند پیکربندی کنترل‌کننده آرایه در ابتدا، افزودن درایوهای دیسک به پیکربندی موجود یا پیکربندی مجدد کنترل‌کننده آرایه استفاده کنید.

نحوه به‌روزرسانی سریع و آسان درایورهای دستگاه سرور HP ProLiant DL380 G5
مرحله 1 - درایور خود را دانلود کنید
برای دریافت درایور سرور HP ProLiant DL380 G5 Data Protection Storage، روی دکمه سبز رنگ دانلود در بالا کلیک کنید. پس از تکمیل دانلود، به مرحله 2 بروید.

اگر درایور لیست شده نسخه یا سیستم عامل مناسبی نیست، بایگانی درایور ما را برای نسخه صحیح جستجو کنید. سرور HP ProLiant DL380 G5 Data Protection Storage را در کادر جستجوی بالا وارد کرده و سپس ارسال کنید. در نتایج، بهترین تطابق را برای رایانه شخصی و سیستم عامل خود انتخاب کنید.

هارد سرور g5 hp 

نکته فنی: اگر در انتخاب درایور مناسب مشکل دارید، ابزار HP Driver Update Utility را امتحان کنید. این یک ابزار نرم افزاری است که به طور خودکار درایور مناسب را پیدا و دانلود می کند.

برای یافتن جدیدترین درایور، ممکن است لازم باشد به وب سایت HP مراجعه کنید. اکثر سازندگان بزرگ دستگاه ها درایورهای خود را به طور مرتب به روز می کنند.

مرحله 2 - درایور خود را نصب کنید
هنگامی که درایور جدید خود را دانلود کردید، باید آن را نصب کنید. در ویندوز، از یک ابزار داخلی به نام Device Manager استفاده کنید که به شما امکان می دهد تمام دستگاه های شناسایی شده توسط سیستم خود و درایورهای مرتبط با آنها را مشاهده کنید.

نحوه باز کردن Device Manager

  • در ویندوز 11، ویندوز 10 و ویندوز 8.1، روی منوی استارت راست کلیک کرده و Device Manager را انتخاب کنید.
  • در ویندوز 8، انگشت خود را از پایین به بالا بکشید، یا در هر نقطه از دسکتاپ کلیک راست کنید و "همه برنامه ها" -> انگشت خود را بکشید یا به سمت راست بروید و "کنترل پنل" (در بخش سیستم ویندوز) -> سخت افزار و صدا -> دستگاه را انتخاب کنید. مدیر
  • در ویندوز 7، روی Start -> Control Panel -> Hardware and Sound -> Device Manager کلیک کنید
  • در ویندوز ویستا، روی Start -> Control Panel -> System and Maintenance -> Device Manager کلیک کنید
  • در ویندوز XP، روی Start -> Control Panel -> Performance and Maintenance -> System -> Tab Hardware -> Device Manager کلیک کنید.
نحوه نصب درایور از Device Manager
دستگاه و مدلی را که مشکل دارد پیدا کنید و روی آن دوبار کلیک کنید تا کادر محاوره ای Properties باز شود.
  1. تب Driver را انتخاب کنید.
  2. روی دکمه Update Driver کلیک کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.
  3. در بیشتر موارد، برای اعمال به‌روزرسانی درایور، باید رایانه خود را مجدداً راه‌اندازی کنید.

هارد سرور G7

هارد سرور G8

هارد سرور G9

هارد سرور G10

هارد سرور G10 PLUS 

هارد سرور G11

هارد سرور G12